-
- RELACIÓ INFORMES 2022
- INFORME ANUARI LOCAL 2022
- 06_2022 16.09.2022 Informe sobre sol·licitud d'accés a contractes de treballadors de Divalterra i Patronat Provincial de Turisme
- 05_2022 27.05.2022 Informe sobre transparència davant escrit de FACUA sobre irregularitats en clíniques dentals
- 04_2022 06.05.2022 Informe sobre consulta sobre qüestions de Transparència
- 03_2022 28.04.2022 Informe sobre consulta Escrit secció sindical CCOO sobre contractació de representació jurídica del Consorci
- 02_2022 23.02.2022 Informe sobre consulta Aj. Sagunt sobre obligacions de publicitat activa d'entitats privades que perceben subvenció pública
- 01_2022 11.02.2022 Infome sobre consulta Ajuntament de Villamarull relativa a l'accés i obtenció de còpia de padrons fiscals
-
- RELACIÓ INFORMES 2021
- INFORME ANUARI LOCAL 2021
- 11-2021 de 12-11-2021 Informe a consulta sobre accés a plànols d'habitatges i difusió en xarxes sociales
- 10-2021 de 24-09-2021 informe a consulta sobre accés documentació municipal per diversos membres de la corporació municipal
- 09-2021 de 10-09-2021 informe sobre Projecte d'Ordre d'ajudes a Ajuntaments per a transparència planejament
- 08-2021 de 01-07-2021 informe a consulta dret d'accès a informes de la Intervenció General
- 07-2021 de 28-05-2021 informe sobre accés a informació retribucions i compatibilitat d'antic interventor de la Diputació
- 06-2021 de 14-05-2021 informe sobre entrega de còpia d'actes eleccions sindicals
- 05-2021 de 16-04-2021 informe sobre règim jurídic dret d'accés de pacients a la seua història clínica
- 04-2021 de 22-03-2021 informe sobre entrega de còpies d'exàmens de Escoles Oficials d'Idiomes als alumnes
- 03-2021 de 22-03-2021 informe sobre entrega d' informació d'expedients sobre empleat públic
- 02-2021 de 19-02-2021 Informe sobre Projecte de Decret pel qual es regula la Plataforma Urbanística Digital i la presentació
-
- RELACIÓ INFORMES 2020
- INFORME ANUARI LOCAL 2020
- 10-2020 de 22-12-2020 Informe sobre obligació de subministrament d'informació pels adjudicataris de contractes públics
- 09-2020 Informe de 20-11-2020 sobre dret d'accés a documents relacionats amb forns crematoris.pdf
- 08-2020 de 23-10-2020 Informe sobre consulta de legislació en matèria de transparència, informació pública i bon govern
- 07-2020 de 25-09-2020 Informe sobre accés i obtenció de còpia de documentació municipal per un membre de la corporació
- 06-2020 de 10-06-2020 Informe sobre accés i obtenció de còpia de documentació municipal per interessats i tercers
- 05-2020 de 21-05-2020 Informe sobre dades de procés selectiu per a nomenament interí d'un enginyer tècnic industrial
- 04-2020 de 06-05-2020 Informe sobre interés legítim per a accedir a expedient sobre informació reservada
- 03-2020 Informe de 17-03-2020 complementari a Informe 2-2020 avast apercibement en incompliments llei transparència
- 02-2020 Informe de 27-02-2020 Abast de l'apercebiment davant incompliments llei transparència
- 01-2020 Informe de 27-02-2020 Consulta sobre la procedència de respondre a sol·licitud d'informació sobre resolució sancionadora sense anonimitzar dades personals
-
- RELACIÓ INFORMES 2019
- 9-2019 Informe de 11-07-2019 Consulta relativa a naturalesa i límits de petició judicial d'accés de pèrit a expedient (Exp. 93-2019).
- 8-2019 Informe de 20-06-2019 Consulta relativa al dret d'accés a la informació sol·licitada per Plataforma Ciutadana en relació amb expedient iniciat per mercantil (Exp. 152-2018).
- 7-2019 Informe de 25-04-2019 Consulta en relació amb l'aplicació de la legislació sobre transparència als operadors empresarials que participen en el procediment de... (Exp. 72-2018).
- 6-2019 Informe de 27-02-2019 Consulta relativa al dret d'accés a informació pública sobre resolucions d'alçament d'inconvenient d'Intervenció a... (Exp. 81-2018).
- 5-2019 Informe de 14-02-2019 Consulta sobre sol·licitud d'accés a informació pública sobre les ferramentes que utilitza l'Ajuntament per a la tramitació electrònica.. (Exp. 52-2018).
- 4-2019 Informe de 06-02-2019 Consulta en matèria de transparència o accés a la informació en relació amb l'Art. 95 Llei General Tributària (LGT) i el deure de... (Exp. 190-2018).
- 3-2019 Informe de 06-02-2019 Consulta en matèria de transparència o accés a la informació en relació amb l'Art. 95 Llei General Tributària (LGT) i el deure de... (Exp. 159-2018).
- 2-2019 Informe de 06-02-2019 Consulta relativa a les obligacions de publicitat activa i dret d'accés a la inf. pública de les federacions esportives de la CV (Exp. 66-2017).
- 12-2019 Informe de 10-10-2019 Sol·licitud d'Informe relatiu al Projecte de Decret pel qual es desenvolupa la Llei 252018 de 10 de desembre, de la Generalitat... (Exp. 127-2019).
- 11-2019 Informe de 10-10-2019 Sol·licitud d'Informe sobre el Projecte de Decret del Consell, pel qual es crea i regula el canal confidencial assegurança per a la... (Exp. 63-2019).
- 10-2019 Informe de 10-10-2019 Consulta relativa a la informació mínima en el portal web, així com els limites relatius a alguns vehicles del President i dels cossos.(Exp. 136-2018).
- 1-2019 Informe de 06-02-2019 Consulta sobre la pervivència o no del caràcter de reservat del Registre de Béns i Dret patrimonials d'Alts Càrrecs (Exp. 175-2018).
-
- RELACIÓ INFORMES 2018.
- 8-2018 Informe de 3-10-2018 Sol.licitud d'informe sobre avantprojecte de llei de Govern Obert (Exp. 126-2018).
- 7-2018 Informe de 21-09-2018 Consulta sobre quin és el termini legal aplicable perquè l'Alcalde o l'Equip de Govern municipal donen resposta a les sol.licituds...(Exp. 49-2018).
- 6-2018 Informe de 03-05-2018 Sol·licitud d'informe sobre petició d'accés a còpia de document confidencial (Exp. 43-2018).
- 5-2018 Informe de 19-4-2018 Consulta en relació amb la instrucció de procediment sancionador portat a terme en l'Ajuntament de Sant Antoni de Benagéber (Exp. 36-2016).
- 4-2018 Informe de 19-04-2018 Petició d'informe sobre legalitat sol·licitud d'accés a informació ocupants places personal arxius i biblioteques.(Exp. 24-2018).
- 3-2018 Informe de 19-4-2018 Consulta relativa a l'accés a informació d'expedient administratiu instruït en l'Ajuntament sobre el qual amb posterioritat (Exp. 74-2017).
- 2-2018 Informe de 01-03-2018 Consulta en relació amb l'exp. 103-2016 després de reclamació formulada contra la Conselleria d'Habitatge... (Exp. 29-2018).
- 1-2018 Informe de 18-01-2018 Sol.licitud informe reglament incompatibilitats (Expt. 98-2017).
-
- RELACIÓ INFORMES 2017 EN FORMAT EXCEL.
- 7- Informe Petició d'Informe preceptiu de l'Avantprojecte Llei, de la Generalitat, reguladora de l'activitat de lobby en l'àmbit de la Generalitat i del seu sector públic instrumental (Exp.106-2017)
- 6- Informe Petició d'informe sobre concepte d'alt càrrec en l'àmbit local i sobre criteri aplicable en matèria de publicació de resolucions de compatibilitat (Expt 91-2016)
- 5-Informe 29.06.2017 ( Exp. 110-2016) Sobre la condició d'interessat en un Expedient Administratiu.
- 4-Informe 29.05.2017 (Exp. 41-2017) informe relatiu a l'article 27.2 del Projecte de Decret del Consell pel qual es desplega la Llei 2-2015 de 2 d'abril, de la GV de Transparència.
- 3-Informe 30.03.2017 (Expt. 28-2015) Relatiu al nivell d'accés a informació en relació a documentació (Projecte edificació, Certificat final d'obra) que forme part d'un expedient públic.
- 2-Informe 10.03.2017 (Exp. 23-2016) Sobre la legalitat del clausulat d'un acord de colaboració.
- 1-Informe 09.02.2017 Sobre publicitat del nom de entitats financeres i el seu posicionament sobre desnonaments i proposta de moratòria acordada en la Taula per a la Prevenció Desnonaments.
-
- RELACIÓ INFORMES 2016.
- 8-2016 Informe Projecte Decret Llei 2-2015 de 2 d'abril
- 7-2016 Informe cumpliment Art. 9.4.a) Llei 2-2015
- 6-2016 Informe modificació Art. 10 Llei 2-2015 de 2 d'abril.
- 5-2016 Informe Transparència Centres Docents Concertats
- 4-2016 Informe Recursos Humans Ajuntament Dénia
- 3-2016 Informe Límits publicitat activa
- 2-2016 Informe Procediment Sancionador Llei 2-2015
- 1-2016 Informe Decret Codi de Bon Govern.